THE FUTURE IS NOW

نگاه به HSE نگاه به یک اصل مهم

فعالیت HSE تضمین کننده سلامت همکاران و عامل موفقیت در همه پروژه های شرکت است.
مدیر عامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در نشستی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی، ضمن تبریک این روز به همکاران شرکت به ویژه همکاران واحد HSE گفت: خوشحالم که به مناسبت چنین روزی به اهمیت و ضرورت HSE بیشتر پی می بریم تا قدردان زحمات آنان باشیم.
آقای شاه محمدی با تاکید بر اینکه سرلوحه هر تفکر و فعالیتی در شرکت از ابتدا تا انتها باید موضوع HSE باشد افزود: هدف نهایی در این واحد پیشگیری است که همین عامل پیشگیرانه، موجب ارتقا و پیشرفت سلامت محور همه سیستم¬ها و پروژه¬های شرکت است.
وی با اشاره به اینکه تفکر HSE باید در تصمیم گیری های کوچک و بزرگ شرکت اثرگذار باشد گفت: نگاه به HSE نگاه به یک اصل مهم است نه یک اولویت، چرا که توجه به بهداشت، محیط زیست و ایمنی اصولی است که برای هر فعالیتی ضرورت دارد.
مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی در این نشست اظهار داشت: واحد HSE برای بررسی و ارزیابی های شرکت، منتظر ممیزی های محدود و زمانبندی شده نباشند بلکه برای این موضوع باید برنامه PDA را اجرایی و دائما مجموعه شرکت ارزیابی، نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت ارتقا یابند.
آقای شاه محمدی، رخ ندادن حوادث تلخ و زیانبار در شرکت را موجب خوشحالی همه دانست و گفت: این خرسندی نتیجه حضور و فعالیت های واحد HSE با محوریت فعالیت¬های پیشگیرانه است که از وقوع حوادث جلوگیری و سلامت و صحت کارکنان، تجهیزات و پروژه را تضمین می¬کند.
وی اظهار داشت: باید بپذیریم که کار واحد HSE مچ گیری نیست و همه همکاران موظف به همکاری و همراهی با این واحد هستند تا پروژه های ملی شرکت با موفقیت به ثمر بنشینند و موجب افتخار همکاران و کشور شود و حلاوت آن به کام همه باشد.
رئیس واحد HSE شرکت هم در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد گفت: با انجام اقدامات و وظایف خود امیدواریم که پروژه¬های شرکت پتروپالایش سهروردی بدون هیچگونه دغدغه و حادثه به سرانجام برسد و به حیات خود ادامه دهد.
آقای میر اسدی افزود: HSE در دل همه واحدهای اداری، ستادی، عملیاتی و میدانی شرکت حضور فعال دارد.
وی گفت: HSE نقطه اتصال همه اقدامات شرکت در مسیر موفقیت آمیز بودن پروژه ها و سلامت همه کارکنان است.
در پایان این نشست مدیر عامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان از همکاران واحد HSE و همچنین همکاران کمک کننده به این واحد تقدیر و تجلیل نمود.

پیمایش به بالا