THE FUTURE IS NOW

مراسم معارفه ی مدیر حراست شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان برگزار شد

با حضور مدیر حراست هلدینگ پتروپالایش اصفهان و مدیران پتروپالایش سهروردی صفاهان مراسم معارفه مدیر حراست این شرکت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، دکتر ابدال وظایف و نگاه حراست را به عنوان یکی از ارکان کارآمد و تأثیر گذار صنعت نفت توصیف کرد و اظهار داشت: حفاظت از حقوق بیت المال و کارکنان، قانونمندی، پاسخگویی، اقتدار، سلامت نفس و تدبیر و حفظ ارزش های اسلامی از جمله وظایف حراست این هلدینگ است.

مهندس جواد شاه محمدی مدیرعامل پتروپالایش سهروردی صفاهان نیز با اشاره به حساسیت مسئولیت حراست، گفت: به طور حتم مسئولین حراست با اقتدار و برنامه ریزی به عنوان یک فرد انقلابی همراه و همسو با اهداف والای انقلاب اسلامی گام بر می¬دارند و ما مدیران و کارکنان همگی موظف هستیم همگام با ایشان برای حفظ و گسترش این نظام مقدس تلاش کنیم.

مهندس مسائلی مدیر حراست در بخشی از این مراسم عنوان نمود: سیاست و تدبیر حراست پالایش نفت همراهی با همکاران است تا از این طریق بتواند شرکت را از هرگونه آسیب مصون نگه دارد.

وی توجه به برنامه های اجرایی، جذب نیروی کارآمد، توانمندی سازی کارکنان، بازنگری در ساختار و تشکل ها و هماهنگی و تعامل با سایر‌ بخش ها را از وظایف حراست برشمرد.

پیمایش به بالا