THE FUTURE IS NOW

پیشرفت 55 درصدی ساخت انبارهای پتروپالایش سهروردی

عملیات احداث انبارها و سوله های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به پیشرفت 55 درصدی رسید.
مدیر پروژه ساخت سوله ها و انبارهای شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: در راستای پیشبرد اهداف شرکت برای تامین پایدار و پشتیبانی مداوم مواد و تجهیزات ، ساخت سوله ها و انبارها در دستور کار قرار گرفت.
آقای آقازاده با بیان اینکه صفر تا صد این طرح از بخش های طراحی و مهندسی تا عملیات ساخت و نصب تجهیزات، به صورت قرارداد EPC به شرکت دانش بنیان مشعل پویا واگذار شده است گفت: شرکت مشعل پویا این پروژه را تا پایان آذر ماه سال جاری به پایان خواهد رساند.
وی افزود: کار در بخش مهندسی طرح پایان یافته و در بخش های تامین و ساخت، به ترتیب پیشرفت های 65% و 45% حاصل و همچنین عملیات نصب تجهیزات حساس و دقیق نیز آغاز شده است.
وی افزود: در این طرح ساخت 4 سوله مسقف به مساحت 6000 متر مربع در دستور کار قرار گرفته است که شامل 2 سوله با کاربری انبار مواد و تجهیزات غیر حساس و 2 سوله با ظرفیت 50% Cold room (با دمای مناسب) جهت نگهداری تجهیزات و مواد حساس از جمله روغن ها ،کاتالیست ها،مواد شیمیایی و تجهیزات ابزار دقیق، برق و مخابرات است.
مدیر پروژه ساخت سوله ها و انبارهای شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به احداث ساختمان اداری 300 متری و عملیات تسطیح و آماده سازی انبار روباز lay down با کاربری انبارش کالاها و تجهیزات عمومی شرکت هم اشاره کرد و گفت :این سوله ها و انبارها جمعا به مساحت تقریبی 180000 متر مربع، قابلیت ذخیره سازی و نگهداری تمامی ملزومات و تجهیزات شرکت را دارا ست.
با احداث و بهره برداری از این مجموعه انبار و سوله ، دسترسی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به انواع تجهیزات،مواد یا کالا در اسرع وقت امکانپذیر می گردد.

پیمایش به بالا