THE FUTURE IS NOW

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان، در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به سلحشوران و تلاشگران این عرصه تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم
« الهی همه تو، ما هیچ »
وجود بسیج باید ما را وادار کند به شکر الهی، نشاط جوانان بسیجی باید ما را وادار کند به شکر الهی… « مقام معظم رهبری »
ایثار و از خودگذشتگی ویژه نسل تربيت يافتگان مكتب حضرت امام خميني (ره) است. در طول 8 سال دفاع مقدس و جبهه های جنگ تحمیلی، عزیزان بسيجی با خون سرخ خویش وعده قرآنی پیروزی حق علیه باطل و استکبار را در سرزمین مان ایران اسلامی محقق کردند.
… و هنوز شجره پاک این نسل با حضور مقام معظم رهبری ادامه دارد و قدرتمندتر از گذشته از جان و مال و خاک پاک کشور دفاع می کنند و ايران اسلامي مان را استوارتر از پیش بر تارک پیروز تاریخ به تصویر می کشند. تفكر بسيجي تفكري پويا و راهكاري قابل اتكاء براي غلبه بر چالش هاست. این تفکر در شریان زندگی مردم بزرگوارمان انشعاب یافته و تا ابد در تمام جنبه های سیاسی، مذهبی، اقتصادی و …. ساری و جاری است.
مدیران و کارکنان پتروپالایش سهروردی صفاهان نیز که با همین تفکر ناب رشد یافته اند، بدون تردید نمادی از بسیجیان مخلص خدا هستند. در ایامی که دشمنان اسلام باتحریم‌های ظالمانه سعی داشته اند کشور عزیزمان را با عجز و ناتوانی رو به رو کنند، با توکل به پرودگار منان در زیر پرچم سه رنگ اتحاد که از خداوند بزرگ یاری می طلبند، دست در دست هم در جهت بهره مندی بهینه از منابع ملی با اجرای پروژه های ارزشمند پالایشی و پتروشیمی،برای ایرانی آباد و وارسته از هر گونه وابستگی به دشمنان از جان و دل می کوشند. خداقوت می گویم به همکارانم که با عملکرد خود کلمه بسیج و بسیجی را با تمام وجود تبیین می کنند و بسط می دهند.
اينجانب فرارسيدن هفته بسيج را به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي)، ملت عزيز ايران، همكاران محترم، خانواده معزز شهدا، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس تبريك و تهنيت عرض مي كنم و براي آنان تداوم خدمت، سلامتي و سربلندي از خداوند منان مسئلت دارم.

جواد شاه محمدی – مدیر عامل

پیمایش به بالا