THE FUTURE IS NOW

افزایش بهره وری در گرو سلامت کارکنان است

با هدف بهبود سلامت جسمی و پیشگیری از بیماری های مزمن، کارکنان شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان، از خدمات مشاور تغذیه بهره مند می شوند.
مدیر واحد HSE شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان با اشاره به اینکه مشاور تغذیه پنج شنبه ها در شرکت حضور دارد گفت:کارکنانی که رژیم غذایی سالم و مناسب دارند کمتر دچار بیماری هایی همچون دیابت، قلبی عروقی و سرطان می شوند و از این رو توجه به سلامت کارکنان از اولویت های مهم شرکت است و از طرفی این فرآیند، مستلزم همکاری و مشارکت کلیه پرسنل دراین زمینه می باشد.
آقای مهندس میراسدی گفت: مشاور تغذیه در موضوعاتی همچون آموزش اصول تغذیه سالم، تعیین رژیم غذایی مناسب برای افراد، متناسب با دوره ها و نیاز های مختلف آقایان و خانم ها، رژیم درمانی و مدیریت وزن کارکنان مشاوره می دهد.
وی با بیان اینکه تغذیه صحیح علاوه بر تضمین سلامتی، پیشگیری از بیماری ها، افزایش بهره وری و ایجاد نشاط، موجب پیشگیری از فرسودگی شغلی نیز می شود افزود: به همه کارکنان شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان توصیه می شود خدمات مشاوره تغذیه ای در روزهای پنج شنبه را دریافت کنند و با نحوه انتخاب مواد غذایی سالم و تغذیه صحیح آشنا شوند. گفتنی است تا کنون حدود ۳۰ نفر از کارکنان شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان خدمات مشاوره ای و دستور العمل تغذیه ای را دریافت کرده اند.

پیمایش به بالا