THE FUTURE IS NOW

مدیر عامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان: حضور بانوان در محیط های کلان صنعتی و عرصه های تولید، مایه عزت و سربلندی کشور است

مدیر عامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا¬(س)، روز زن و مادر، یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
بسم الله الرحمن الرحیم الهی همه تو؛ ما هیچ
مناسبتهای سیزدهم دی ماه 1402 فرصتی ارزشمند است تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معمارکبیرانقلاب حضرت امام خمینی (ره)، یاد و خاطره سردار رشید اسلام، شهید القدس، حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم و در جهت پیروی از سیره فرزندان حضرت زهرا (سلام الله علیها) و پرورش یافتگان مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، تجدید عهد و پیمان نماییم.
…و امروز همزمان است با سالروز میلاد شکوهمند نور زمین و زمان، بانوی آب و آیینه، حضرت صدیقه طاهره، زهرا (سلام الله علیها) که فخر عالمیان است و با صفات عالیه آسمانی، مزین به بزرگداشت مقام زن شده است.
میلاد آن بانوی قدسی، روز زن و مادر که نمادی از شکوه و پایداری زنان این مرز و بوم پر افتخار است، برهمه بانوان همکار در شرکت پتروپالایش سهرودی صفاهان مبارک باشد. بدون تردید حضور شما بزرگواران در محیط های کلان صنعتی و عرصه های تولید مایه عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران است و نام و آوازه تان تا همیشه جاودانه خواهد ماند.
باکمال احترام برای تمامی همکاران عزیز شرکت، از درگاه پروردگار مهربان آرزوی توفیق روز افزون توأم با سلامتی را مسألت دارم.

پیمایش به بالا