THE FUTURE IS NOW

مشارکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در آزادی زندانیان

مشارکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در آزادی زندانیان

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد 500 میلیون تومان اهدا کرد
مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان با اشاره به اینکه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و برگشت این افراد به جامعه در راستای وظایف و مسئولیت اجتماعی این شرکت انجام شده است گفت: این شرکت سال گذشته 200 میلیون تومان و امسال 500 میلیون تومان برای این امر خیر اختصاص داد.
خانم دکتر زهرا رحمانی افزود: این جشن گلریزان به همت هلدینگ پتروپالایش اصفهان و با مشارکت بی نظیر خیران برگزار شد تا چراغ خانه های این مددجویان روشن بماند.
آقای گرجی زاده رئیس ستاد دیه استان نیز درگفتگو با روابط عمومی شرکت پتروپالایش سهروردی با قدردانی از اقدام خداپسندانه هلدینگ پتروپالایش اصفهان، شرکت های تابعه، پیمانکاران و کارکنان این مجموعه ها گفت: حدود 950 زندانی جرائم غیر عمد در استان، در بند هستند که با توجه به اولویت و شرایط مالی، گذشت شکات، اختصاص وام و کمک دولت و خیران میتوان زمینه آزادی شان را فراهم کرد.
گفتنی است شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان که از شرکت های تابعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان است، ضمن توجه به اهداف اقتصادی و زیست محیطی، مصصم به فعالیت های خیریه و عام المنفعه از جمله کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

پیمایش به بالا