THE FUTURE IS NOW

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل طرح ها و پروژه های خود را معرفی کرد

پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در جزیره کیش آغاز به‌کار کرد
به گزارش روابط عمومی و بین الملل پتروپالایش سهروردی صفاهان، این نمایشگاه با حضور 270 مشارکت کننده در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش در حال برگزاری است و تا 11 بهمن ماه از ساعت 17 تا 22 میزبان فعالان حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش است.
در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی، شرکت های دانش بنیان تولیدکننده تجهیزات و ارائه دهنده خدمات در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، بانک های عامل و بیمه ها آخرین دستاوردها، تولیدات، خدمات و پروژه های خود را در فضایی به مساحت ۲۱ هزار مترمربع ارائه کرده اند.
شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به عنوان یکی از شرکت های تابعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پروژه¬های مدرن و محصولات آتی این شرکت را ارائه و معرفی نموده است.
گفتنی است در پتروپالایش سهروردی با بهره برداری از طرح هایی همچون RHU، RFCC و HPU در دولت کار و فعالیت، شاهد تولید و ارتقاء سوخت با کیفیت، بر مبنای استاندارد¬های بین¬المللی و مطابق با الگوهای زیست محیطی خواهیم بود.

پیمایش به بالا