THE FUTURE IS NOW

سومین محموله از لوله ها و اتصالات پروژه RHU وارد پتروپالایش سهروردی صفاهان شد

در طرح RHU شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان حدود 170 هزار متر لوله با مختصات مورد نیاز نصب می شود
مدیر پروژه RHUشرکت پتروپالایش سهروردی گفت: از کل ارزش وزنی این پروژه در بخش C(Construction / ساخت) 28/5% به بخش لوله کشی رو زمینی تعلق دارد که سومین محموله ارسالی معادل بیش از 4% از این وزن را تشکیل می دهد.
آقای مهندس رحیمیان افزود: محموله اخیر شامل 77 هزار متر لوله و اتصالات در قطرهای مختلف است که برای پیمانکاران در این پروژه بیش از 55 هزار اینچ – قطر، جبهه کاری به مدت سه ماه فراهم می¬کند.
وی در ادامه گفت: در پروژه RHU بیش از 80 هزار قطعه انواع اتصالات نیز بکار خواهد رفت که در این مرحله نیز 50% آن تحویل شرکت شده است.
مدیر پروژه RHUشرکت پتروپالایش سهروردی افزود: مابقی لوله ها و اتصالات این پروژه به طول 93 هزار متر لوله و 40 هزار قطعه اتصالات، همزمان با پیشرفت و نیاز پروژه تامین خواهد شد.
گفتنی است، این محموله از لوله های پروژه RHU بر روی 80 تریلی بارگیری و در مدت دو روز به شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان تحویل و تخلیه شد.
طرح RHU یکی از طرح های توسعه ای هلدینگ پتروپالایش اصفهان در شرکت سهروردی است که با اولویت و الزامات زیست محیطی، وظیفه آن تصفیه و گوگرد زدایی از ته مانده برج های تقطیر به میزان حدود 82 هزار بشکه است.
حجم سرمایه گذاری برآورد شده برای این واحد بالغ بر 650 میلیون یورو است که در دولت کار و فعالیت احداث آن آغاز و تا پایان سال 1403 بهره برداری می رسد.

پیمایش به بالا