THE FUTURE IS NOW

پتروپالایش سهروردی در سال جدید پروژه های خود را با قوت و شتاب بیشتری دنبال خواهد کرد.

مجموع پیشرفت در پروژه های شرکت پتروپالایش سهروردی به بیش از 31 درصد رسید.
طرح های این شرکت در قالب پروژه های RHU، HPU، RFCC و واحدهای پتروشیمی، بر اساس برنامه ریزی و زمانبندی، روند رو به پیشرفت خود را در سال 1403 را ادامه می دهند تا اهداف کلان زیست محیطی و اقتصادی هلدینگ پتروپالایش اصفهان را تحقق ببخشند.
پروژه RHU پتروپالایش سهروردی که با هدف تصفیه و گوگرد زدایی 81 هزار بشکه از ته مانده برج های واحدهای تقطیر در حال ساخت است به پیشرفت کلی 52/18 درصد رسید. همچنین در بخش های مهندسی 85/28 درصد؛ تامین 64 درصد و در بخش ساخت نیز بیش از 18 درصد پیشرفت حاصل شده است.
واحد HPU که وظیفه تولید و تامین خوراک هیدروژن واحدهای هدف پالایشگاهی را برعهده دارد به پیشرفت کلی 20/47 درصد رسید. دراین واحد، در بخش های مهندسی بیش از 61 درصد¬؛تأمین 20 درصد و در بخش ساخت بیش از 6 درصد پیشرفت حاصل شده است.
واحد RFCC نیز با هدف تبدیل برش های سنگین و کم ارزش نفتی به فراورده های با ارزش و سبک، طراحی و ساخت آن آغاز شد به پیشرفت کلی بیش از 15/5 درصد رسیده است.این واحد در بخش های مهندسی بیش از 49 درصد، در بخش تامین 16 درصد و در بخش ساخت 1/5درصد پیشرفت داشته است.
واحدهای پتروشیمی شرکت پتروپالایش سهرودی صفاهان نیز پیشرفت را تجربه کرده است. در این فرایند،قراردادها منعقد گردیده و مطالعات بازار و امکان سنجی پروژه زنجیره ارزش انجام و BFD این زنجیره نیز نهایی شده است. بصورت کلی واحدهای پتروشیمی شرکت پتروپالایش سهروردی با شروع فرایندهای مهندسی، ساخت و تامین به پیشرفتی معادل 2 درصد رسیده است.
گفتنی است با رفع موانع و تامین منابع، مواد و تجهیزات، پتروپالایش سهروردی در سال 1403 گام های بلندی را در راستای تحقق اهداف هلدینگ پتروپالایش اصفهان و حرکت در مسیر افق 1405 برخواهد داشت.
شرکت پتروپالایش سهروردی بیش از 75 درصد وزن پروژه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان را در بر دارد.

پیمایش به بالا