THE FUTURE IS NOW

بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران، فرصتی مناسب برای شناخت ظرفیت های داخلی و خارجی ایجاد کرد

دکتر زهرا رحمانی، با اشاره به اینکه در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه نفت و گاز در تهران، رویداد ها و اتفاقات خوبی برای پتروپالایش سهروردی رقم خورد گفت: در نمایشگاه بیست و هشتم نفت و گاز، شرکت های بزرگ داخلی، دانش بنیان ها و شرکت های خارجی آخرین تولیدات و دستاوردهای خود در حوزه های مختلف پتروپالایشگاهی را به شرکت پتروپالایش سهروردی ارائه و معرفی کردند.
وی افزود: در غرفه شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان نمایندگان شرکت های چینی، کره ای، هندی، چک و سنگاپوری نیز در کنار شرکت های ایرانی، نسبت به مشارکت در تامین تجهیزات پروژه های سهروردی ابراز تمایل کردند.
مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: در طول ۴ روز نمایشگاه نفت و گاز تهران، ده ها شرکت به ویژه شرکت های چینی استقبال خوبی از مشارکت در طرح های پتروپالایش سهروردی داشتند اما برای شرکت پتروپالایش سهروردی، اولویت اول توجه به ظرفیت های داخلی مخصوصا دانش بنیان ها و کالاهای با کیفیت ایرانی است.
گفتنی است بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در تهران برگزار شد.
هلدینگ پتروپالایش اصفهان با همراهی شرکت های تابعه در سالن ۴۱ غرفه ۳۶ ، آخرین دستاوردها، تولیدات و طرح های توسعه خود را در این نمایشگاه عرضه نمود.

پیمایش به بالا