THE FUTURE IS NOW

مدیرعامل شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان در پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی و خدمتگزار آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت و تعزیت گفت

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ
مَنْ قَتَلَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَهُوَ حَيٌّ عِنْدَ اللَّهِ يَرْزُقُهُ
خبر ناگوار و تأسف‌بار شهادت یار سفر کرده ملت ایران، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، و هیئت همراهشان در سانحه هوایی، قلب هر ایرانی را داغدار و اندوهگین نمود.
ایشان خادمی مخلص و دلسوز برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، که در طول دوران خدمتگزاری خود، منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری در عرصه‌های مختلف شدند و همواره در مسیر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام برداشتند.
شهادت در حین خدمت و انجام وظیفه، اوج ایثار و فداکاری در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های الهی است و از جایگاه والایی در دین اسلام برخوردار است. شهدای خدمت، جان خود را در راه دفاع از میهن، امنیت و آرامش مردم فدا می‌کنند و از این رو، از محبوب‌ترین بندگان خداوند به شمار می‌روند.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه کارکنان خدوم شرکت پتروپالایش سهروردی، این ضایعه عظیم را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، و تمامی همکاران دولت”کار و فعالیت” تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.
امید است روح بلند این شهدای والامقام با انبیاء و اولیاء الهی محشور و قرین رحمت واسعه الهی باشد.

                                                                                                        علی میثاقی
                                                                                                        مدیرعامل
پیمایش به بالا