THE FUTURE IS NOW

در آیینی به مناسبت روز ملی اهداء عضو، کارکنان شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان بصورت دواطلبانه کارت اهداء عضو دریافت کردند

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهرودی صفاهان در آیین گرامیداشت روز ملی اهداء عضو گفت: بخشش، ایثار و گذشت یک نفر که  زندگی بخش چند انسان باشد، موجب آرامش و اجر و پاداش الهی می­گردد.

علی میثاقی در ابتدای این مراسم با اشاره به شهادت جانسوز رئیس جمهور، آیت الله دکتر رئیسی و هیئت همراه اظهار داشت: خبر جانسوز و ناراحت کننده شهادت این مرد بزرگ و جهادی که راهی جز خدمت به مردم را انتخاب نکرده بود، همه ما را متأثر کرد و شخصیتی خدمتگزار و دلسوز مردم و نظام را از دست دادیم که منشاء خدمات ارزنده در کشور بود.

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی همچنین به مناسبت 31 اردیبهشت روز ملی اهداء عضو اعلام کرد: در هلدینگ پتروپالایش اصفهان این اولین بار است که در اقدامی شایسته، کارکنان شرکت پتروپالایش سهروردی با حس ایثار و از خود گذشتگی، کارت اهداء عضو دریافت می کنند و از آرامشی خاص در دنیا و پاداش اخروی نزد خداوند متعال برخوردار می شوند.

مسئول واحد اهداء اعضاء دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این برنامه با توضیح و تشریح فرایند­ها و شرایط اهداء عضو بیماران مرگ مغزی گفت: بین 60 تا 70 درصد خانواده ها رضایت به اهداء اعضاء بیمار مرگ مغزی می دهند که نیاز است با فرهنگ سازی این امر خداپسندانه بیشتر در بین مردم نهادینه شود.

خانم دکتر خلیفه سلطانی افزود: نهادینه بودن فرهنگ اهداء عضو آن هم در یک مرکز پالایشگاهی قابل ستایش است و این موضوع می تواند برای اولین بار الگویی برای دیگر سازمان ها باشد.

در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی و کارکنان این شرکت با تکمیل فرم و ثبت نام، کارت اهداء عضو دریافت کردند.   

پیمایش به بالا