THE FUTURE IS NOW

انبارهای مدرن و پیشرفته پتروپالایش سهروردی، نقشی کلیدی در پشتیبانی، تأمین پایدار و ذخیره‌سازی مواد و تجهیزات ایفا می کند

سوله‌ها و انبارهای شرکت پتروپالایش سهروردی با پیشرفت بیش از 85 درصدی در آستانه بهره برداری است.
مدیر پروژه ساخت سوله ها و انبارهای شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: در راستای پیشبرد اهداف شرکت، برای تامین و پشتیبانی مداوم مواد و تجهیزات ، ساخت سوله ها و انبارها در دستور کار قرار گرفت.
مبین آقازاده با بیان اینکه ساخت این پروژه به صورت قرارداد EPC به شرکت دانش بنیان مشعل پویا واگذار شد افزود: این مجموعه انبارها که جزء پروژه های راهبردی پتروپالایش سهروردی است، از سال 1402 آغاز شد و هم اکنون روزهای پایانی خود را برای تکمیل نهایی و بهره برداری طی می کند.
مدیر پروژه ساخت سوله ها و انبارهای شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: استفاده از فناوری‌های نوین و تجهیزات مدرن در ساخت این سوله‌ها و انبارها، آنها را به با کیفیت ترین انبارهای کشور و مجموعه‌ای منحصر به فرد و کارآمد تبدیل کرده است که الزمات و استاندارد های دقیق ایمنی از ویژگی‌های بارز این پروژه به شمار می‌رود.
وی گفت: این طرح شامل4 سوله مسقف به مساحت 6000 متر مربع است که 2 سوله با کاربری انبار مواد و تجهیزات غیر حساس و 2 سوله با ظرفیت 50% Cold room (با دمای مناسب) برای نگهداری تجهیزات و مواد حساس از جمله روغن ها ،کاتالیست ها، مواد شیمیایی و تجهیزات ابزار دقیق، برق و مخابرات هدفگذاری و برنامه ریزی شده است.
مدیر پروژه ساخت سوله ها و انبارهای شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: کار در بخش مهندسی پروژه پایان یافته و تاکنون در بخش های تامین 86 و ساخت بیش از 85 درصد پیشرفت حاصل و همچنین عملیات نصب تجهیزات حساس و دقیق و قفسه بندی ها نیز آغاز شده است و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این انبارها خواهیم بود.
وی به احداث ساختمان اداری 300 متری و تکمیل انبار روباز lay down با کاربری انبارش کالاها و تجهیزات عمومی شرکت هم اشاره کرد و گفت : خیابان ها و محوطه های این انبارها نیز زیرسازی شده است و پس از تایید، عملیات آسفالت ریزی اجرایی خواهد شد.
گفتنی است این سوله ها و انبارها جمعا به مساحت تقریبی 180000 متر مربع، قابلیت ذخیره سازی و نگهداری تمامی ملزومات، مواد و تجهیزات شرکت پتروپالایش سهرودی را دارا است.
با احداث و بهره برداری از این مجموعه انبار و سوله ، دسترسی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به انواع تجهیزات، مواد یا کالا در اسرع وقت امکانپذیر می گردد

پیمایش به بالا