THE FUTURE IS NOW

به مناسبت روز جهانی محیط زیست، محوطه سایت RHU شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان از آلودگی های زیست محیطی پاکسازی شد

واحد HSE پتروپالایش سهروردی بصورت مداوم در حال شناسایی، ارزیابی و نظارت های زیست محیطی در پروژه های سهروردی است .
مدیر واحد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: شناسايي و ارزيابي جنبه هاي زيست محيطي به روش HCMS ، ايجاد سلويج(محل دپوی ضایعات) ویژه پروژه ها، پايش و ارزيابي زيست محيطي فصلي پيمانكاران زير مجموعه، برگزاري مانور زيست محيطي نشت مواد شيميايي و برگزاري دوره آموزشي LCA از جمله اقدامات این واحد در بخش زیست محیطی در یکسال گذشته بوده است.
مهندس رمضان جوکار با اشاره به اینکه در طرح های پترو پالایش سهروردی اولویت اول توجه ویژه به معیارهای زیست محیطی است افزود: در ادامه اقدامات انجام شده، در طراحی واحد RFCC تغییراتی به منظور منطبق سازي با الزامات سازمان محيط زيست انجام گرفت که نظارت بر این معیارها و حرکت در مسیر تعریف شده پروژه های پتروپالایش سهروردی تا پایان ادامه خواهد یافت.
وی افزود: در سال جاری با هدف تدوین برنامه ها و نظارت بر عملکرد بهینه زیست محیطی در پروژه¬ها تشكيل كارگروه و كميته محيط زيست شرکت در دستور کار قرار گرفت.
مدیر واحد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی اضافه کرد:
با برگزاري طرح جمعه هاي سبز، اجرای برنامه House keeping ، نظارت بر رعایت الزامات زیست محیطی در سایت، توسعه فضاي سبز در محوطه شرکت،مدیریت کربن،کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، مديريت مصرف منابع انرژي و بازديد هاي ميداني و اصلاح عدم انطباق هاي زيست محيطي مشاهده شده، در تلاش هستیم تا حساسیت کارکنان مجموعه سهروردی نسبت به مسایل زیست محیطی را بالا ببریم.
گفتنی است در برنامه House keeping اجرا شده در پروژه RHU حدود 30 نفر از کارکنان با در دست داشتن کیسه های زباله محل کار خود را از نخاله ها و آلودگی های زیست محیطی پاکسازی کردند.

پیمایش به بالا