THE FUTURE IS NOW

در آیینی به مناسبت روز جهانی محیط زیست و با حضور تعدادی از مدیران شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان و هلدینگ پتروپالایش اصفهان چند اصله نهال کاشته شد

رئیس اداره محیط زیست هلدینگ پتروپالایش اصفهان: پتروپالایش سهروردی صفاهان از شرکت های برتر و فعال هلدینگ در حوزه رعایت الزامات و توجه به محیط زیست است.
مهندس محسن حیدری در آیین کاشت نهال در محوطه سوله و انبارهای شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: این شرکت در پایش های زیست محیطی از جمله مدیریت های پسماند، هوا، پساب و سایر آلاینده ها موفق عمل کرده است.
رئیس اداره محیط زیست هلدینگ پتروپالایش اصفهان از اهتمام مدیران سهروردی در تهیه و نصب آنالایزرهای زیست محیطی در پروژه های در حال احداث و همچنین ایجاد تغییرات مهندسی به نفع محیط زیست در واحد RFCC قدردانی کرد و افزود: این اقدامات و تجهیزات مدرنی که قرار است در پروژه های پتروپالایش سهروردی به کار رود، دغدغه ها و نگرانی های زیست محیطی را از استان دور کرده است.
خانم دکتر رحمانی مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان هم در این آیین با اشاره به شعار زمین ما آینده ما به عنوان شعار روز جهانی محیط زیست گفت: کاشت درختان زیبا و با طراوت و در عین حال مقاوم به کم آبی از برنامه های پتروپالایش سهروردی صفاهان هست تا در این شرکت نوپا توجه به محیط زیست و توسعه فضای سبز در اولویت باشد.
در این مراسم در مقابل ساختمان اداری انبارها و سوله های شرکت سهروردی تعدادی نهال کاشته شد تا پتروپالایش سهروردی همزمان با رشد و بالندگی خود شاهد رشد و تناوری این درختان باشد. پیش از این به مناسبت روز درختکاری نیز در محوطه بیرونی ساختمان اداری این شرکت درخت کاشته شده بود.

پیمایش به بالا