THE FUTURE IS NOW

جشن عید سعید قربان، این عید بزرگ مسلمین، در شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان برگزار شد

مدیرعامل پتروپالایش سهروردی صفاهان: با قربانی کردن نفس، عادات مذموم را کنار بگذاریم و خوبی ها و عادات نیک را جایگزین کنیم.
مهندس علی میثاقی با تبریک عید سعید قربان به کارکنان و در پیش رو بودن عید دیگر بزرگ مسلمین گفت: در این روزهای فرخنده شایسته است که اگر خدای ناکرده، رفتار یا عادتی ناپسند در وجودمان رخنه کرده، با قربانی کردن نفس، به خوبی ها و آنچه خدا می پسندد برسیم و با آرامش بیشتری به تلاش و فعالیت در پتروپالایش سهروردی ادامه دهیم.
وی با اشاره به پیشرفت پروژه های سهروردی افزود: پروژه های بزرگ شرکت همچون RHU جزء اولین ها و مهمترین طرح های پالایشگاهی کشور است که حجم فراوانی از کار و فعالیت شرکت روی آن متمرکز شده و لحظه به ثمر نشستن این پروژه، لحظه ای خواهد بود که همه ما احساس غرور و افتخار می کنیم.
دکتر زهرا رحمانی در این مراسم با قدردانی از مدیرعامل و شورای فرهنگی، برای تصویب برگزاری برنامه عیدانه در شرکت گفت: دورهمی های کارکنان و حضور مدیرعامل در مناسبت های مذهبی و ملی، ضمن آثار معنوی، موجب افزایش نشاط اداری و ایجاد انگیزه بیشتر کارکنان برای کار و تلاش خواهد شد.
در پایان این مراسم مدیران و تعدادی از کارکنان شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان عید را به همکاران شادباش و تبریک گفتند.
گفتنی است شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان از شرکت های تابعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان است که در مناسبت های مذهبی و ملی مختلف با برگزاری آیین هایی این رویدادها را پاس می دارد.

پیمایش به بالا