THE FUTURE IS NOW

در امور فرهنگی سعی بر افزایش دانش همکاران داشتیم

مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در اولین سال تاسیس این شرکت گفت: این واحد از همان ابتدای ثبت شرکت 02/06/1401 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. از جمله فعالیت های این واحد می توان به طراحی لوگو، شرکت در جلسات فنی و اجرایی، هماهنگی برای برنامه افتتاح دفتر کار شرکت در خیابان مطهری، ساخت کلیپ معرفی شرکت، ساخت موشن گرافیک مدل قراردادی EPCM ، ساخت انیمیشن¬های واحدهای پالایشی RHU و RFCC ، هماهنگی برای نصب دوربین های تایم لپس برای مستندسازی مراحل اجرای پروژه ها، راه اندازی سایت و linkedIn شرکت، حضور در رویداد کار و اشتغال دانشگاه صنعتی اصفهان، حضور در دو نمایشگاه بین المللی نفت و گاز در تهران و کیش و همچنین چاپ خبرنامه اشاره کرد.
دکتر زهرا رحمانی در ادامه اظهار داشت: در جهت فعالیت های فرهنگی این امور روزهای مذهبی و ملی را فراموش نکرده و در سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، روز مهندس، روز جهانی کار و کارگر و سالروز فتح خرمشهر مراسم خاصی را برای هر کدام برگزار نموده ایم. در جهت افزایش علاقه و میل به کتاب خوانی در بین همکاران و خانواده ها به برگزاری مسابقه کتاب خوانی به صورت هر دو ماه یک بار اقدام نموده ایم. همچنین در روز ادبیات کودکان و نوجوانان برای فرزندان خانواده ها برنامه فرهنگی و ادبی برگزار کردیم. با مشارکت واحد پشتیبانی و منابع انسانی همایش فرهنگی و ورزشی برای خانواده بزرگ شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان برگزار کردیم. در این مراسم که مورد استقبال فراوان قرار گرفت مدیران و همکاران به همراه خانواده شان حضور یافتند. اهدای کارت تبریک به همکاران در روز تولدشان، انتشار مطالب فرهنگی، ملی و مذهبی در سیستم داخلی چارگون و به شکل بنر در کارگاه از دیگر اقدامات این واحد در حوزه فرهنگی بوده است.
وی گفت: ان شاالله روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در کنار دیگر ادارات تا سال 1404 و مرحله به بهره برداری رسیدن پروژه ها در کنار همکاران خواهد بود.

دکتر رحمانی، مدیر روابط عمومی و بین الملل

پیمایش به بالا