THE FUTURE IS NOW

تا کنون 94 نیروی مجرب جذب کرده ایم

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان ضمن تبریک اولین سال تأسیس موفق این شرکت گفت: با ارزشترین دارایی های هر سازمان، سرمایه های انسانی آن سازمان هستند. امروزه در دنیای صنعت و تجارت رقابت بین شرکت های بزرگ و معتبر مخصوصا در صنعت نفت و گاز برای جذب و توسعه سرمایه های انسانی با استعداد، مجرب و توانمند در این حوزه صورت می پذیرد.
مهرداد مرادی در ادامه بیان کرد: خیلی از شرکت¬های برتر و موفق در صنعت نفت و گاز یک چاه یا پالایشگاه تحت مالکیت خود را ندارند اما کشورهای زیادی که سرشار از ذخایر عظیم نفت و گاز هستند برای استفاده از خدمات فنی و مهندسی این شرکت ها باید درصف انتظار بایستند.
وی افزود: منابع انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان عملا از آبان ماه سال 1401 شروع به کار کرده و طی این مدت 94 نیرو در بخش های مختلف شرکت جذب، استخدام و مشغول به کار هستند. از این تعداد 25 نفر به عنوان مدیران و روسای شرکت به کار گرفته شده اند که همگی از مدیران بنام، با دانش و مجرب در حوزه پروژه های صنعتی نفت و گاز بوده که به همت خود این عزیزان، مدیریت محترم شرکت از سراسر کشور دعوت به کار شده و درکنار هم یک تیم با دانش، مجرب، توانمند و متعهد را تشکیل داده اند.
وی با اشاره به عملکرد منابع انسانی طی این دوره ضمن ارائه آمار و نمودارهای مربوطه افزود: وظیفه منابع انسانی و پشتیبانی هموار کردن مسیر برای دستیابی و تحقق اهداف هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان است و منابع انسانی با به کارگیری توسعه، آموزش، جبران خدمت و حقوق و دستمزد، سعی در جلب رضایت حداکثری همکاران را داشته است. در این مسیر سعی خود را نموده که با حمایت مدیریت محترم شرکت اجرایی نمودن کلیه مصوبات مربوطه به خدمات رفاهی، حقوق و دستمزد و ….. را برای همکارانمان در سهروردی صفاهان فراهم نمائیم.

پیمایش به بالا