THE FUTURE IS NOW

امیدواریم تا آخر آذر ماه کلیه بسته خریدهای واحد RFCC به سرانجام برسند

مدیر پروژه RFCC شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: واحد RFCC یکی از مهمترین و پیچیده-ترین واحد پالایشگاهی این شرکت است که هدف عمده ساخت آن تبدیل برش¬های سنگین و کم ارزش نفتی همچون ضایعات و ته¬مانده های نفتی برج¬های تقطیر پالایشگاهی به فرآورده¬های با ارزش و سبک است. ظرفیت خوراک واحد RFCC، 91 هزار بشکه است که بیش از 80 درصد خوراک آن، از واحد RHU و مابقی که نفت گاز سبک حاصل از برج خلاء و نفت گاز سنگین است از پالایشگاه موجود دریافت می¬شود.
بهزاد امینی افزود: محصولات این واحد، روزانه 8 میلیون لیتر بنزین و 600 هزار لیتر گازوئیل است. همچنین گاز مایع از دیگر تولیدات این واحد است که خوراک واحدهای پتروشیمی را تامین خواهد کرد.
وی ادامه داد: به طور کلی در ارکان طراحی مهندسی و تدارکات نزدیک به 11 درصد پیشرفت را شاهد بودیم که در بخش مهندسی پروژه پیشرفت حاصل شده بیش از 41 درصد است. در این مجموعه پالایشی نزدیک به 200 بسته خرید تعریف شده است که 28 عدد از این بسته خریدها بیش از 65% از ارزش وزنی پروژه را به خود اختصاص می¬دهد. با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوار هستیم تا آخر آذر ماه سال جاری بتوانیم کلیه این بسته خریدها را به سرانجام رسیده و قراردادها بسته شوند.

پیمایش به بالا