THE FUTURE IS NOW

شرکت های تأمین کننده بزرگترین بسته خرید R2R واحد RFCC پتروپالایش سهروردی صفاهان مورد بررسی قرار گرفتند

جلسه ارزیابی تأمین کنندگان بسته خرید R2R (رآکتور و احیاکننده)، در تاریخ 20 آبان ماه سال جاری با حضور مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و اعضا کمیسیون معاملات پتروپالایش سهروردی صفاهان، تیم حسابرسی هلدینگ، نمایندگان پیمانکار و نهادهای نظارتی تشکیل گردید، در این جلسه صلاحیت و توان اجرایی 3 شرکت ایرانی ارزیابی شد.پیش از این 7 شرکت برای حضور در مناقصه اعلام آمادگی کرده بودند که سه شرکت به دلیل نداشتن دانش فنی از ادامه کار انصراف دادند.یک شرکت نیز به دلیل عدم ارائه مدارک فنی در مرحله TBE (ارزیابی فنی) حذف گردید.
تمکن مالی و خوشنامی در نظام بانکی، نیروی انسانی متخصص فنی، سوابق اجرایی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، توانایی ثبت سفارش و ترخیص کالا، وجود رفرنس لیست معتبر در زمینه تأمین کالا، توان هماهنگی داخلی و خارجی، وجود تجربه مشابه قابل اثبات از جمله معیارهای ده¬گانه ای بود که شرکت ها نسبت به مستندات معتبر ارائه شده، مورد سنجش قرار گرفتند.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ابتدای این جلسه با تأکید بر حضور توانمندترین تأمین کنندگان داخلی به ویژه دانش بنیان ها برای تهیه بسته R2R اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ، مشعل پویا به عنوان یک شرکت دانش بنیان در حال فعالیت است اولویت ما همکاری تامین کنندگان با این شرکت است.
آقای دکتر محسن قدیری افزود: اعتماد به دانش بنیان ها و نه شرکت های معامله گر، ما را در اجرای برنامه ها موفق تر خواهد کرد.
درجلسه بازگشایی پاکات صلاحیت و توان فنی و مالی و عملیاتی جهت ساخت تجهیزات شرکت ها مطابق با شاخص های تعریف شده و پس از بررسی ها و طبق ارزیابی ها برنده این مناقصه تعیین و معرفی شد.

پیمایش به بالا