THE FUTURE IS NOW

مدیر جدید واحد بازرگانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان منصوب شد

مدیرعامل شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان، مهندس امیر سخنورنیا را به عنوان مدیر واحد بازرگانی شرکت معرفی کرد
آقای مهندس شاه محمدی در جلسه معارفه مدیر جدید واحد بازرگانی شرکت با بیان اینکه در پتروپالایش سهرودی مسئولیت در واحد بازرگانی نقش موثری در پیشبرد و تسریع پروژه ها دارد گفت: به دلیل حجم کار و خرید تجهیزات با فناوری بالا و پیشرفته و از طرفی وجود تحریم ها، مدیر واحد بازرگانی باید مهارت و توانمندیهای خاص خود را دارا باشد.
مدیرعامل شرکت پترو پالایش سهروردی افزود: تیم سهروردی تیمی کارآمد است که در آن فارغ از تعهدات کاری و پروژه های شرکت، فضای صمیمانه، دوستی و همکاری اهمیت فراوان دارد.
آقای مهندس سخنورنیا مدیر جدید واحد بازرگانی شرکت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کار در شرکت پتروپالایش سهروردی امتیازی بزرگ و در عین حال حساس همراه با پیچیدگی های خاص محسوب می شود گفت: ما در صنعت نفت کشور تعداد محدودی پروژه با این حجم و ارزش داریم و مسئولیت در چنین پروژه هایی موجب افتخار است.
آقای مهندس میثاقی مجری طرح های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان نیز به مسئولیت مهم مدیر بازرگانی اشاره کرد و افزود: مدیر بازرگانی با دانش و اشرافیت کامل باید در موارد خاص و حیاتی، به لحظه و با سرعت و دقت تصمیم بگیرد و کار پروژه را با نقش آفرینی و اثرگذاری پیش ببرد.
گفتنی است آقای مهندس سخنورنیا پیش از این رئیس بررسی منابع و پشتیبانی ساخت داخل هلدینگ پتروپالایش اصفهان بوده است.

پیمایش به بالا