THE FUTURE IS NOW

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به مناسبت میلاد حضرت علی(علیه السلام) و روز مرد پیامی را صادر کرد

الهی همه تو؛ ما هیچ
پدر واژه ای است که هر گاه نامش را بر زبان جاری می کنی، جز تکیه گاهی مطمئن در بزنگاه های سخت و دشوار، معنی دیگری تداعی نمی¬کند. نه آنچه در قلب پدر برای فرزند می¬گذرد قابل فهم و معنا کردن است و نه رنج و ایثارش پایانی دارد. هر چه هست پدر را باید فراتر از واژه ها و تعریف های مردانه جستجو کرد.
بزرگداشت این مقام هرچند در وسعت یک شاخه گل باشد، یعنی پدر را با تمام ارزش هایش در روزمرگی های خود گم نکرده¬ایم و برای بوسیدن دست ها¬یش قامت خم می¬کنیم .
این سرزمین همیشه سرافراز، هیچگاه غیرت پدران عزتمند خود را از یاد نخواهد برد که برای دفاع از خاک میهن و ناموس وطن، شرافتمندانه تن و جان را فدا کردند تا سپهر این جغرافیا همیشه پر فروغ بماند.
بی تردید شما مردان پرتلاش شرکت پتروپالایش سهروردی از جنس همان مردان بی ادعا هستید که وسعت نگاه تان برای کار وتلاش نا محدود و میدان قلب هایتان برای هر صبر و استقامتی فراخ و ستودنی است.
روز پدر را که مزین شده است به سال روز میلاد اولین نور کهکشان راه امامت و ولایت، حضرت مولی¬الموحدین، امام علی (علیه السلام)، به همه همکاران و به ویژه مردان ثابت قدم شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان تبریک و تهنیت عرض می کنم و در سایه لطف الهی و عنایت آقا امیر المومنین (ع)، سلامتی و موفقیت روز افزون را برای همه همکاران خواستارم.

پیمایش به بالا