THE FUTURE IS NOW

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان معرفی شد

رئیس هیئت مدیره شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان: پروژه های سهروردی با برنامه ریزی¬های مدیریتی و هماهنگی بین بخش ها به خوبی در حال پیشرفت است
آقای مهندس جوادی رئیس هیئت مدیره شرکت پتروپالایش سهروردی در حکم انتصاب آقای مهندس میثاقی بر ایجاد ساز و کار مناسب و سنجیده، بهره گیری از توان و ظرفیت معاونین، مدیران و کارکنان و همچنین ذینفعان پروژه های ملی شرکت تاکید کرده است.
آقای مهندس جوادی در آیین معارفه آقای مهندس علی میثاقی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: شرکت برای تحقق پیشرفت 3 درصدی و تعلق 5 درصد تخفیف خوراک از طرف شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران تمام تلاش خود را به کار بندد.
وی ضمن قدردانی از زحمات آقای مهندس شاه محمدی مدیرعامل پیشین شرکت، آقای مهندس میثاقی را فردی شایسته و با تجربه برای پروژه های پترو پالایشی عنوان کرد و افزود: با کارنامه کاری که آقای مهندس میثاقی در حوزه پتروپالایشگاهی دارد تکمیل پروژه های شرکت سرعت خواهد گرفت.
در پایان این مراسم آقای مهندس جوادی رئیس هیئت مدیره شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به همراه مدیرعامل و مدیران پروژه شرکت از واحد در حال ساخت RHU بازدید و از روند تکمیل این طرح کسب اطلاع نمود.
گفتنی است پروژه RHU در حال حاضر به پیشرفت 47 درصدی رسیده است.

پیمایش به بالا