THE FUTURE IS NOW

نصب Spool های پایپینگ پروژه RHU پتروپالایش سهروردی آغاز شد

شرکت پتروپالایش سهروردی حد نصاب جدیدی در آماده سازی لوله های RHU(اسپول) در واحد عملیاتی خود ثبت کرد.
آقای دکتر قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید میدانی از پروژه RHU و عملیات نصب اولین اسپول گفت: پروژه های سهروردی برای هلدینگ بسیار حائز اهمیت است و با همت کارکنان متخصص شرکت، پیشرفت بیش از 3 درصدی در هرماه را محقق خواهیم کرد.
مدیر پروژه RHU شرکت پتروپالایش سهروردی نیز ضمن ارائه توضیحات درباره آخرین پیشرفت این پروژه اظهار داشت: پس از سرعت بالای سفارش و تحویل 77 هزار متری لوله ها و حدود 40 هزار قطعه از اتصالات لوله کشی رو زمینی، آماده سازی این لوله ها برای نصب، در کمتر از 10 روز، حد نصاب جدید عملیاتی در این طرح به ثبت رساند.
آقای مهندس رحیمیان، فراهم شدن جبهه کاری به میزان حدود 60 هزار اینچ – قطر را، ناشی از سرعت عمل در تأمین لوله ها عنوان کرد که برای گروه های اجرایی پیمانکار ظرفیت خوبی ایجاد نموده است.
مدیر ساختمان و نصب شرکت پتروپالایش سهرودی صفاهان نیز پس از ارائه گزارش به مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: با ورود متریال لوله کشی رو زمینی به واحدRHU، عملیات سند بلاست، رنگ و اسپول سازی(فیتاپ و جوشکاری) در کارگاه ساخت در کوتاهترین زمان ممکن آغاز و نصب اسپول های پیش ساخته بر روی پایپرک PR-7403 اجرایی شد.
آقای مهندس داورزنی افزود: عملیات نصب اسپول ها با استفاده از مجرب ترین گروه های اجرایی پایپینگ ( جوشکار، مونتاژکار، نصاب و …)، متناسب با پیشرفت پروژه RHU ادامه خواهد یافت.

پیمایش به بالا