THE FUTURE IS NOW

رتبه برتر سومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران به شرکت پترو پالایش سهروردی تعلق گرفت

واحد روابط عمومی و بین الملل شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان در چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران نیز خوش درخشید.
خانم دکتر رحمانی مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: این واحد توانسته در همه حوزه های مرتبط با روابط عمومی، فعالیت کند و با حضور در شبکه های اجتماعی تخصصی همچون Linked in، انتشار اخبار شرکت در وب سایت و ارتباط با کانال های خبری و خبرنگاران، دامنه اقدامات و اطلاع رسانی خود را گسترش دهد.
گفتنی است در سومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران بر اساس رأی هیئت داوران به دلیل ارائه طرح ها و آثار خلاقانه، روابط عمومی و بین الملل شرکت سهروردی صفاهان حائز رتبه برتر در ایده های خلاق شد.
همچنین روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان با شرکت در چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین و هوش مصنوعی در روابط عمومی ایران حائز رتبه برتر شد.
این واحد نیز در بیستمین کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی مولد و روابط عمومی که هشتم و نهم اسفند در تهران به مدت دو روز برگزار شد، شرکت نمود تا مقدمات مسیر جدید و تحول روابط عمومی با هوش مصنوعی را فراهم نماید.

پیمایش به بالا