THE FUTURE IS NOW

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیامی را صادر کرد

الهی همه تو؛ ما هیچ
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی – از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
نوروز این کهن‌ترین آیین ایرانی، جلوه گاه اراده الهی در تولد دوباره طبیعت است و این تغییری است که بشر را با دعای حول حالنا به احسن الحال رهنمون می کند.
سال گذشته با همت شما عزیزان گام های بلندی برای پروژه های پتروپالایش سهروردی برداشته شد و با برگزاری مناقصات، خرید تجهیزات مهمی همچون Reformer ،PSA R2R ،Critical Tower، راکتورها، کمپرسورها و تجهیزات دوسان، برای پروژه های HPU، RFCC و RHU با موفقیت انجام گردید.
با هماهنگی و حمایت هلدینگ پتروپالایش اصفهان، بخش بزرگی از لوله ها و اتصالات رو زمینی پروژه RHU نیز وارد سایت شرکت شد و روند پیشرفت کار در این پروژه زیست محیطی را قوت بخشید.
این موارد تنها بخشی از اقدامات برجسته پتروپالایش سهروردی صفاهان در سال گذشته برای حرکت رو به جلوی طرح های شرکت بود که قطعا این حرکت بر روی ریل پیشرفت، در سال 1403 با سرعت بیشتری ادامه دار خواهد بود.
بهار برای کارکنان پرتلاش پتروپالایش سهروردی، بیشتر از یک فصل است. برای ما تداعی بهار مترادف با تحول، نو گرایی، نگاه به اهداف بالاتر و جدیت برای به سرانجام رساندن پروژه ها است.
در سال جدید با توکل به قدرت لایزال الهی، پترو پالایش سهروردی صفاهان را به روزهای پرثمر خود نزدیک و نزدیک تر خواهیم کرد.
فرا رسیدن سال نو آغازی است برای کوشش و خدمتی دیگر و شروعی است برای تغییرات مثبت؛ چرا که بهار باور عمیق به تغییر است. در پایان حلول سال نو و تقارن بهار قرآن و طبیعت را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای همه کارکنان عزیز مجموعه پتروپالایش سهروردی، آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت در سال جدید را دارم.
علی میثاقی
مدیرعامل

پیمایش به بالا